LOGO ALCHEMY

“Succesul nu este o intamplare! Se planifica!”

Indiferent unde doresti sa accesezi bani, la banci, la business angels sau din fonduri europene (structurale, Erasmus +, COSME, program START sau altele), ai nevoie de un plan de afaceri. Nu doar ca finantatorul va intelege exact afacerea ta, contextul in care se desfasoara si oportunitatile si amenintarile mediului inconjurator, dar si tu vei avea o imagine mai clara despre afacerea ta.

Antreprenorul trebuie sa stie:

sa priveasca firma din toate punctele de vedere (atat al angajatului, al contabilului, al avocatului, al consultantului in management etc., cat si al furnizorului, distribuitorului, statului si, cel mai important, al clientului),

sa evalueze corect si realist activitatea firmei (punctele tari, punctele slabe, avantajele si dezavantajele), si

sa caute, sa identifice si sa fructifice oportunitatile pentru dezvoltare.

 

Planul de afaceri poate fi pentru un SRL sau SRL-D, dar , la fel de bine, poate fi pentru PFA, II, SA sau chiar un ONG.

 

PLAN DE AFACERE

CUPRINSUL PLANULUI DE AFACERI 

  • Cuprins
  • REZUMATUL PLANULUI DE AFACERI
  • DESCRIEREA AFACERII
  • DESCRIEREA PRODUSELOR SAU SERVICIILOR
  • ANALIZA PIETEI
  • PLANUL DE MARKETING
  • PLANUL OPERATIONAL
  • MANAGEMENT SI ORGANIZARE
  • PLANUL FINANCIAR
  • ANEXE