Ne bucuram ca putem oferi traineri bine calificati, cu expertiza in diferite domenii, ca avem instrumente moderne, pluridisciplinare [management, marketing, psihologie, NLP, comunicare, PCM]. De altfel, si trainerii nostrii sunt evaluati si se autoevalueaza periodic pentru a fi mereu bine pregatiti.
Cum se desfasoara un training Corporate Alchemy?
In primul rand, evaluam nevoile de training ale companiei. In stransa legatura cu managementul, cu departamentul de resurse umane in primul rand, stabilim exact nevoile pe care le au, indicatorii de performanta pe care ii vom atinge, resursele umana, logistice si financiare pe care le pun la dispozitie. In general, compania apreciaza ca exista potential la angajatii actuali si doreste sa creasca performanele lor. De aceea, este necesara o analiza comuna a organizatiei pentru a gasi solutia realista pentru companie in conditiile date. Asa ca, solicitam tot sprijinul reprezentantilor companiei pentru a ne oferi astfel de informatii sau chiar de a ne facilita discutii cu oameni-cheie ai acelei companii.
Alte motive ar putea fi:
- Performanţele scăzute
- Nivelul scăzut al cunoştinţelor şi competenţelor angajaţilor
- Diversificarea cererilor şi expectanţelor clienţilor
- Scăderea numărului de angajaţi
- Competiţia
- Tehnologii avansate
Dupa ce am avem toate datele, trecem la proiectarea trainingului. Avem in vedere persoanele care vor participa la training, frecventa si durata intalnirilor, resursele necesare, obiectivele intermediare si obiectivele finale, tehnicile cele mai potrivite pentru atingerea acelor obiective, etc. Aceasta oferta este trimisa clientului, apoi este discutata, adaptata si atasata contractului de training.
Apoi, are loc trainingul propriu-zis: prezentari teoretice [maxim 20% din totalul timpului alocat], jocuri de rol [pentru a evalua gradul de asimilare a noilor abilitati], studii de caz [best/worst practices], statistici/studii/simulari,etc. Este important de spus ca punem mare accent pe interactivitate si feed-back. Doar asa putem stii ca suntem pe drumul cel bun.Metodele sunt moderne, bine adaptate in zona corporate, dezvoltate in acest sens.
Si, pentru ca noi consideram ca training=dezvoltare de abilitati, avem in vedere cresterea abilitatilor in 4 domenii:
- La nivel de atitudine
- La nivel de abilitati
- La nivel de cunostinte
- La nivel profund [coaching]
Finalizarea trainingului are doua componente:
- La nivelul cursantilor: feed-back scris si oral, fise de lucru completate, testimonial, fotografii, dimpoma de absolvire sau calificare
- La nivelul managementului:intocmirea unui raport detaliat de training si finalizarea formalitatilor administrative
Si, desi trainingul propriu-zis s-a finalizat, obisnuim sa oferim clientilor , in pachetul Advance, serviciul de monitorizare si evaluare post-training. Este important sa stim cum evolueaza cursantii, cum folosesc noile abilitati, ce dificultati au intampinat, etc. Desigur, daca este cazul, putem oferi executive coaching [one to one] pentru persoanele-cheie din companie: manageri, team leaderi, project manageri, etc.
Raportul final contine:
- Sinteza de ansamblu (maxim 1 pagină) – destinată conducerii organizaţiei. Cuprinde o prezentare concisă, clară şi uşor de parcurs a întregului proces de evaluare.
- Descrierea procesului – oferă informaţia de bază cu privire la demersul efectuat – problema identificată sau situaţia existentă în organizaţie la momentul evaluării, descrie pe scurt întregul proces de evaluare a nevoilor, incluzând scopul, metodele utilizate, persoanele implicate. Importantă în această secţiune este menţionarea motivului pentru care s-a realizat evaluarea nevoilor de formare.
- Sumarizarea rezultatelor – cuprinde o prezentare clară şi concisă a datelor obţinute, fiind accentuat patternul rezultatelor semnificative care au fost obţinute.
- Concluziile preliminare – se bazează pe analiza datelor obţinute, accentuându-se aspectele cheie care au rezultat din această analiză. Este important de precizat modul în care aceste rezultate sprijină sau infirmă ipotezele de la care s-a pornit în evaluare. Menţionam, de asemenea, în ce măsură aceste rezultate se relaţionează cu nevoile de business ale organizaţiei.
- Recomandări – în această secţiune sunt prezentate ideile şi soluţiile recomandate de evaluator pentru rezolvarea problemei identificate. Precizam ce programe ar trebui implementate, cine trebuie implicat, când cum şi unde se va desfăşura trainingul. Nu trebuie oferite detalii cu privire la aceste aspecte, pentru a avea libertatea de a face modificări dacă situaţia o cere.
- Blocaje potenţiale – sunt analizate în această secţiune potenţialele probleme care pot să apară în implementarea recomandărilor sugerate, împreună cu soluţiile de depăşire a acestora. Posibilele bariere pot fi numeroase, cele mai întâlnite fiind probabil cele legate de costurile implicate, timpul alocat formării, gradul de implicare al populaţiei ţintă.
Ce se spune despre noi?
- “Am lucrat multi ani impreuna cu Sorin. Atuurile sale sunt: perseverenta, dorinta de evolutie, claritate si structura in tot ce face, abilitati excelente de organizator si trainer”. – Marcel Mihai , Master Trainer NLP
- “Sorin is one of the best Marketing & Sales people I know. Communication and People Talent are the domains he focuses in (from what I have seen), but I am sure he can also convince you buy an entire high-speed train. That is because he likes to and really involves in talking and actively listening to people.Good luck, Sorin, in finding what you wish for your life !” – George Ghisoiu, Learning Consultant/ formarea si evaluarea competentelor profesionale;
- “E o placere sa lucrezi cu Sorin. Public Speaking Support Group merge atat de bine la Brasov datorita entuziasmului si a profesionalismului sau. Este un om care in orice proiect se implica face mai mult decat ii se cere.” – Razvan Daba – public speker coach.
- “Sorin Peligrad, este o persoana responsabila si organizata
– empatic – se pliaza la mediul in care activeaza anticipand nevoile colegilor/colaboratorilor
– ecologic – deciziile pe care le ia sunt in asonanta cu personalitatea fiaceruia si cu conjunctura momentului reusind sa nu dauneze nici persoanelor, nici mediului
– anticipativ – prevede posibile evenimente si are pregatita cate o solutie
– lucreaza excelent in echipa
– ia decizii excelente la secunda
– foarte bun manager” – Simon Hritcu, manager prorpietate intelectuala
Cam asa facem noi training. Ce feed-back ne oferiti?